نوااسکوشیا برای دوزبانه ها با اولویت زبان فرانسه

رکورد پذیرش مهاجر نوااسکوشیا کانادا

مهاجرت به نوااسکوشیا از طریق برنامه های مختلف مهاجرتی مختص این استان امکانپذیر می باشد.یکی از برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق نوااسکوشیا برنامه اسکیل ورکر نیروهای مورد نیاز این استان می باشد که در این روش اداره مهاجرت نوااسکوشیا نیروهای متخصص مورد نیاز خود را با ارائه لیست رشته اعلام می نماید .

متقاضیان می بایست مدارک مورد نیاز این برنامه را از قبل آماده و در زمان باز شدن این برنامه مهاجرتی سابمیت نمایند.در کنار روشهای موجود در برنامه های مهاجرتی استان نوااسکوشیا ،اخیرا" این استان برای متقاضیانی که در اکسپرس اینتری پروفایل ایجاد نموده و زبان اصلی خود را فرانسه انتخاب کرده اند، دعوتنامه ارسال نموده است.

مهاجرت به کانادا انتاریو

ارسال دعوتنامه از طرف نوااسکوشیا از طریق اکسپری اینتری

استان نوا اسکوشیا اخیرا" برای متقاضیانی که به دوزبان انگلیسی و فرانسه آشنا بوده و زبان فرانسوی را به عنوان زبان اصلی در پروفایل اکسپرس اینتری انتخاب نموده اند دعوتنامه ارسال نمود.مطابق جزئیات اعلام شده در سایت رسمی نوااسکوشیا، در دراو انجام شده 20 مارچ برای متقاضیانی با شرایط زیر دعوتنامه ارسال شده است:

مهاجرت به کانادا انتاریو

داشتن شرایط اکسپری اینتری و ایجاد پروفایل امتیاز بندی اکسپری اینتری

مهاجرت به کانادا انتاریو

داشتن مدرک زبان فرانسوی CLB 7 یا بالاتر به عنوان زبان اول

مهاجرت به کانادا انتاریو

داشتن مدرک زبان انگلیسی CLB 5 یا بیشتر به عنوان زبان دوم

مهاجرت به کانادا انتاریو

حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی

با توجه به انتخاب افرادی با دانش زبان فرانسه توسط اداره مهاجرت نوااسکوشیا و همچنین انتخاب مشابه از طریق استانهایی نظیر کبک،انتاریو و نیوبرانزویک ،متقاضیانی که مسلط به زبان فرانسه می باشند در صورتیکه در اکسپرس اینتری 67 امتیاز کسب نمایند احتمال انتخاب آنها توسط این استانها و مهاجرت به کانادا میسر می باشد.

متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند از طریق برنا مه های مهاجرتی زیر نیز برای مهاجرت و اخذ اقامت این کشوراقدام نمایند.

مهاجرت استانی کانادا نوااسکوشیا مهاجرت به کانادا از طریق نوااسکوشیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی نوااسکوشیا کانادا با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کانال تلگرام مهاجرت به کانادا از طریق نوااسکوشیا کانال تلگرام مهاجرت به کانادا از ارسال دعوتنامه نوااسکوشیا،گروه تلگرام برنامه مهاجرتی نوااسکوشیا کانادا
اسامی وکلای مهاجرت به کانادا
پذیرش تحصیلی،ویزای تحصیلی

مهاجرت به کانادا -آخرین اخبار

مهاجرت به کانادا -برنامه های استانی

ddd