مزایای مهاجرت واقامت دائم کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا درآمد و هزینه زندگی

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا یکی از انتخاب های متقاضیان برای مهاجرت به کشورهای خارجی می باشد.از مزایای مهاجرت و اقامت دائم کانادا ،زندگی در یکی از 5 کشور برتر جهان می باشد.از مهمترین مزایای اقامت کانادا داشتن درآمد مناسب متناسب با هزینه های موجود در این کشور می باشد.درآمد شهروندان کانادایی در همه مشاغل می تواند هزینه های مسکن ،خرید ماشین،هزینه تحصیل و ... را پوشش دهد.

از مزایای اخذ اقامت کانادا برخورداری کودکان و سالمندان از پشتیبانی دولت این کشور می باشد.کودکان متولد در کانادا با توجه به سطح درآمد خانواده از حقوق ماهانه و همچنین بیمه رایگان برخوردارند. همجنین با توجه به درآمد خانواده سالمندان نیز در استفاده از برخی امکانات از تسهیلات مختص این گروه برخورداند.

قوانین کانادا بر اساس ارزشهای برابری ، احترام به فرهنگهای مختلف، آزادی، صلح و قانون مداری تنظیم شده و مهاجران از کشورهای مختلف در کنار با رعایت قوانین فوق زندگی می نمایند.

مزایا مهاجرت و اقامت  و درآمد در کانادا

مزایای اقامت دائم کانادا ، درآمد و هزینه ها

درآمد شهروندان کانادایی در همه مشاغل متناسب با هزینه های این کشور می باشد.درآمد کارهای جنرال که نیاز به تخصص ندارد از ماهیانه 2700 دلار کانادا شروع می گردد در حالی که هزینه مسکن بصورت ماهانه حداقل 800دلار کانادا (بستگی به شهر محل زندگی)شروع می شود. هزینه ایاب و ذهاب ، خوراک ،هزینه موبایل،اینترنت و از این قبیل هم برای یک نفر مجرد بصورت ماهانه حدودا" 300دلار کانادا می باشد.هزینه لیز ماشین بستگی به نوع آن ماهانه 500دلار بهمراه بیمه و هزینه سوخت بستگی به میزان مصرف ماهانه 150 دلار می باشد. که در نتیجه آن تقریبا" هزینه زندگی برای یک نفر مجرد در کانادا ماهیانه 1750 دلار می باشد.

مزایا مهاجرت و اقامت  ور درآمد در کانادا

مزایای مهاجرت و اقات کانادا و خرید مسکن و ماشین

شهروندان کانادا تنها با 5% پیش پرداخت می توانید وام های بانکی بلند مدت با بهره پائین جهت خرید خانه دلخواه خود دریافت نمائید و همچنین خرید بهترین خودروهای جهان بدون پیش پرداخت و سود بانکی امکانپذیر است

مزایا مهاجرت و اقامت  ور درآمد در کانادا

مزایای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا و بیمه رایگان

کانادا یکی از بهترین سیستم های درمانی و مراقبت از سلامتی را در جهان دارد. بیمارستاها، کلینک ها و پزشکان عالی در اکثر مناطق این کشور وجود دارندو خدمات آنهابرای افراد مقیم در کانادا رایگان می باشد.

مزایا مهاجرت و اقامت  ور درآمد در کانادا

مزایای اقامت دائم کانادا و سیستم آموزشی

تحصیل در دوره متوسطه دراین کشور کاملا" رایگان می باشد. مدارس این کشور از تجهثزات نوین آموزشی برخورداند. همچنین دانشگاههای و کالج های موجود در کانادا از رنکینگ بالای جهانی برخوردار هستند.

مزایا مهاجرت و اقامت  ور درآمد در کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا و کودکان

دولت فدرال و استانی در کانادا مبالغی را بصورت ماهانه برای هر کودک در نظر گرفته است. این مبلغ به میزان درآمد خانواده کودک در یک سال اخیر بستگی دارد.

مزایا مهاجرت و اقامت  ور درآمد در کانادا

مزایای اقامت دائم کانادا و مستمری

شهروندان کانادا بسته به تعداد سال هایی که در این کشور زندگی کرده اند، می توانند مستمری دریافت کنند. حداکثر میزان مستمری دریافتی به افرادی که از 18 سالگی و به مدت 40 سال در این کشور زندگی کرده اند تعلق می گیرد. در صورتی که میزان سالهای زندگی در کانادا کمتراز این مقدار باشد برای هر سال 1/40 از حداکثر مبلغ در نظر گرفته شده، کسر می گردد.

مزایا مهاجرت و اقامت  ور درآمد در کانادا

مزایای اقامت دائم کانادا و بازنشستگی

افراد مقیم بالای 65 سال می توانند از مزایای بازنشستگی استفاده کنند و مستمری دریافت کنند.

مزایا مهاجرت و اقامت  ور درآمد در کانادا

مزایای اقامت کانادا و استفاده از خدمات اجتماعی

افراد مقیم در کانادا در صورتی که قادر به یافتن شغل و تامین هزینه های زندگی خود نباشند، می توانند از امکانات دولتی و رفاه اجتماعی برخوردار شوند.

مزایا مهاجرت و اقامت  ور درآمد در کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا و سفر بدون ویزا

شهروندان کانادا می توانند به اکثر کشورهای دنیا از حمله آمریکا بدون نیاز به ویزا سفر نمایند.

سالانه حدود 250 هزار نفر از طریق روشهای مختلف مهاجرتی از قبیل مهاجرت از طریق تحصیل،مهاجرت از طریق تخصص ،مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ،مهاجرت از طریق ویزای کار و دیگر برنامه های مهاجرتی به این کشور مهاجرت می نمایند.

شرایط خود را برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور از طریق برنامه های مهاجرتی زیر بررسی نمایید. مزایا درآمد مهاجرت به کانادا و اقامت دائم مهاجرت به کانادا درآمد و هزینه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و یا تحصیل با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کانال تلگرام درآمد  در کانادا کانال تلگرام مهاجرت به کانادا از طریق تخصص ،گروه تلگرام وکیل رسمی مهاجرت
اسامی وکلای مهاجرت به کانادا
پذیرش تحصیلی،ویزای تحصیلی

مهاجرت به کانادا -آخرین اخبار

مهاجرت به کانادا -برنامه های استانی

ddd