هزینه جدید برنامه مهاجرت اقامت ساسکاچوان کانادا

هزینه جدید پرونده های مهاجرتی اقامتی ساسکاچوان

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی ساسکاچوان یکی از راههای اخذ اقامت کانادا می باشد. برنامه مهاجرت اقامت ساسکاچوان یکی از برنامه هاییست که متقاضیان در صورتیکه شغل آنها در لیست مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان باشد می توانند برای اخذ اقامت کانادا از این طریق اقدام نمایند. برنامه مهاجرتی نیروهای متخصص ساسکاچوان از طریق سیستم اکسپرس اینتری و OID صورت می گیرد.شرایط و امتیاز بندی برنامه مهاجرتی ساسکاچوان از طریق اکسپری اینتری و مهاجرت ساسکاچوان از طریق OID کمی متفاوت می باشد.

هزینه جدید برنامه مهاجرتی ساسکاچوان

هزینه جدید برنامه مهاجرت اقامت ساسکاچوان کانادا

هزینه پرونده مهاجرت اقامت ساسکاچوان کانادا مطابق اعلامیه اداه مهاجرت ساسکاچوان از 300 دلار کانادا به 350 دلار کانادا تغییر می کند.مطابق این اعلامیه ، متقاضیان برنامه های اکسپرس انتری و که پس از تاریخ 1 آپریل 2019 ثبت نام نمایند، می بایست هزینه جدید 350 دلار را برای پرونده مهاجرتی خود پرداخت نمایند. همچنین افرادیکه قبلا" دعوتنامه دریافت کرده و هنوز فرصت 60 روزه آنها برای انجام پروسه به اتمام نرسیده نیز می بایست مطابق تعرفه جدید عمل نمایند.

متقاضیانی که شرایط اقدام برای اخذ اقامت کانادا را از طریق برنامه های مهاجرتی ندارند می توانند در صورتیکه شرایط ویزای دانشجویی و پذیرش تحصیلی کانادا را داشته باشند از طریق مهاجرت تحصیلی اقدام نمایند.

برنامه های مهاجرتی زیر نیز از جمله برنامه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کانادا می باشد. برای اطلاع از شرایط این برنامه ها به صفحه مربوط به آنها مراجعه نمایید.

هزینه برنامه مهاجرت به کانادا از طریق ساسکاچوان هزینه برنامه مهاجرت به کانادا از طریق ساسکاچوان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کانال تلگرام هزینه برنامه مهاجرت به کانادا از طریق انتاریو کانال تلگرام مهاجرت به کانادا هزینه برنامه مهاجرت به کانادا از طریق مهاجرتی انتاریو تورنتو کانادا
اسامی وکلای مهاجرت به کانادا
پذیرش تحصیلی،ویزای تحصیلی

مهاجرت به کانادا -آخرین اخبار

مهاجرت به کانادا -برنامه های استانی

ddd