رکورد پذیرش مهاجر نوااسکوشیا شکسته شد

رکورد پذیرش مهاجر نوااسکوشیا کانادا

رکورد پذیرش مهاجر از طریق نوااسکوشیا شکسته شد.مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا از طریق نووااسکوشیا یکی از راههای مهاجرت به کانادا می باشد.ایالت نوااسکوشیا از طریق راههای مختلف اقدام به پذبرش مهاجر می نماید.اداره مهاجرت نوااسکوشیا جهت نیروهای متخصص این منطقه از طریق برنامه های مختلف مهاجرتی نوااسکوشیا اقدام به پذیرش مهاجرمی نماید.

یکی از برنامه های نوااسکوشیا که دارای لیست رشته های مورد نیاز این استان می باشد ،برنامه اسکیل ورکر نوااسکوشیا می باشد واین برنامه مهاجرتی نوااسکوشیا نیاز به جاب آفر نداشته و متقاضیان می توانند از طریق این برنامه از خارج از کانادا اقدام نمایند. برنامه اسکیل ورکر نوااسکوشیا در طول سال چندین بار باز شده و پس از تکمیل ظرفیت بسته می شود. زمان باز شدن برنامه اسکیل ورکر نوااسکوشیا معمولا" 24 ساعت قبل اعلام می گردد.

رکورد پذیرش مهاجر نوااسکوشیا

رکورد ورود مهاجرها به استان نوااسکوشیا شکسته شد

اداره مهاجرت نوااسکوشیا امروز 15 فوریه 2019 در وب سایت خوداعلام نمود که در سال 2018 رکورد ورود مهاجرین جدید به این استان شکسته شد و 5970 مهاجر از طریق برنامه های مختلف مهاجرت به کانادا از طریق نوااسکوشیا وارد این استان شده اند. این عدد در سال 2017 برابر با 5485 نفر بوده است.بیشتر از 65 درصد این مهاجرها از طریق برنامه های اقتصادی این استان به کانادا مهاجرت و اقامت دائم این کشور را دریافت نموده اند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند از طریق برنا مه های مهاجرتی زیر نیز برای مهاجرت و اخذ اقامت این کشوراقدام نمایند.

مهاجرت استانی کانادا نوااسکوشیا مهاجرت به کانادا از طریق نوااسکوشیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی نوااسکوشیا کانادا با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کانال تلگرام مهاجرت به کانادا از طریق نوااسکوشیا کانال تلگرام مهاجرت به کانادا از ارسال دعوتنامه نوااسکوشیا،گروه تلگرام برنامه مهاجرتی نوااسکوشیا کانادا
اسامی وکلای مهاجرت به کانادا
پذیرش تحصیلی،ویزای تحصیلی

مهاجرت به کانادا -آخرین اخبار

مهاجرت به کانادا -برنامه های استانی

ddd