افزایش تعداد دعوت نامه های اقامت کانادا و اسپانسرشیپ والدین :

مهاجرت به کانادا ازطریق اسپانسرشیپ،اقامت کانادا اسپانسرشیپ فامیلی،اسپانسرشیپ فامیلی کانادا

افراد مقیم PR کانادا یا سیتی زن کانادا میتوانند برای پدر و مادر خویش از روش اسپانسرشیپ والدین اقامت کانادا را کسب نمایند. این افراد که در حال حاضر در کانادا می باشند و زمینه مهاجرت والدین خود به کانادا را فراهم کرده است اسپانسر Sponsorr نامیده می شوند. اداره مهاجرت کانادا اعلام نمود به زودی دعوت نامه هایی را به اسپانسرهای واجدشرایط اسپانسر والدین و پدربزرگ مادربزرگ که درخواست خود را از اوایل امسال ارسال کرده اند فرستاده میشود. این دعوتنامه های اسپانسرشیپ جدید در ادامه دعوت نامه های دوره اول که در ماه مارس ارسال شد فرستاده میشوند. سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) نیز اعلام کرده که قصد دارند در سال 2018 به جای 10.000 پرونده بیش از 17000 پرونده اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ مادربزرگ را جهت اقامت دائم والدین در کانادا بپذیرد. اسپانسرهایی که در دور اول دعوت نامه برایشان ارسال شده بود تا 25 ام ماه می امسال فرصت داشتند که مدارک کامل خود برای اسپانسرشیپ را ارسال کنند. دعوت نامه هایی که اقدام به تکمیل و ارسال پرونده نکنند لغو خواهند شد. اداره مهاجرت اعلام کرده که از همان روش رندوم یا تصادفی که برای دوره اول دعوت نامه ها برگزیده این مرتبه نیز بهره می برد. اسپانسرهایی که این هفته دعوت نامه دریافت میکنند 60 روز فرصت دارند تا برای ارسال پرونده کامل والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود اقدام کنند. همچنین دعوت نامه هایی که این هفته صادر می شوند در چند روز آینده به اسپانسرها ارسال میشود. تمامی کسانی که بین 2 ژانویه تا 1 فوریه 2018 فرم علاقه مندی به اسپانسرشیپ را ارسال کرده اند و یا کسانیکه هنوز دعوت نامه برایشان ارسال نشده است ایمیل خود را هر روز با دقت بررسی کنند. سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا همچنین اعلام کرد اسپانسرها می توانند با مراجعه به کدUCI خود و مقایسه آن با کد های انتخاب شده دریابند آیا درخواست آنان قبول شده است یا خیر. همچنین می توانید فرم آنلاین انتخاب شدگان را پر کنید تا به محض تایید به شما اطلاع داده شود. سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد این روند حداکثر 10 روز به طول می انجامد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مهاجرت و اقامت دائم از طریق اسپانسرشیپ والدین با مشاورین ما تماس حاصل نموده و یا لینک زیر را مطالعه نمایید.

شرایط مهاجرت و اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ

در صورتیکه شرایط فوق را ندارید می توانید شرایط برنامه های مهاجرتی زیر را بررسی نمایید.

مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ مهاجرت به کانادا اسپانسرشیپ
کانال تلگرام مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ فامیلی کانال تلگرام مهاجرت به کانادا ،گروه تلگرام مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ
اسامی وکلای مهاجرت به کانادا
پذیرش تحصیلی،ویزای تحصیلی

مهاجرت به کانادا -آخرین اخبار

مهاجرت به کانادا -برنامه های استانی

ddd