برنامه مهاجرت از راه تحصیل انتاریو

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در کانادا،اقامت دائم کانادا پس از تحصیل در انتاریو،

مهاجرت از راه تحصیل یکی از راههای اخذ اقامت دائم کانادا می باشد. فارغ تحصیلان دانشگاههای کانادا می توانند از طریق برنامه های مهاجرتی موجود برای اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند .ایالتهای کانادا هر کدام برنامه فارغ تحصیلان مختص خود را دارند. استان انتاریو نیز یکی از ایالتهایی ست که برنامه ای در این خصوص داشته این برنامه در حال حاضر باز می باشد. دانشجویان فارغ تحصیل در دوره ارشد در ایالت انتاریو می توانند از طریق برنامه فارغ تحصیلان ارشد انتاریو جهت اقامت دائم کانادا اقدام نمایند.

مهاجرت از طریق تحصیل آنتاریو

برنامه فارغ تحصیلان ارشد انتاریو باز شد

برنامه فارغ تحصیلان ارشد انتاریو در تاریخ 5 مارچ 2019 باز شد. دانشجویانی که دوره ارشد خود را در انتاریو به پایان رسانده باشند و در دو سال حداقل یکسال در انتاریو زندگی کرده باشند می توانند از این طریق برای اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند. این برنامه مهاجرت شرایط دیگر نیز دارد. شرایط برنامه مهاجرتی فارغ تحصیلان ارشد آنتاریو

با توجه به اینکه اکثر استانهای کانادا برنامه مهاجرتی برای فارغ تحصیلان کانادا با شرایط متفاوت دارد،در صورتیکه شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا را دارید می توانید در نهایت از این طریق برای مهاجرت به کانادا واقامت دائم اقدام نمایید.

در صورتیکه شرایط فوق را ندارید می توانید شرایط برنامه های مهاجرتی زیر را بررسی نمایید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل انتاریو مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و یا تحصیل در رشته های پرطرفدار دانشگاههای کانادا با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کانال تلگرام مهاجرت از طریق تحصیل کانادا کانال تلگرام مهاجرت به کانادا از طریق تخصص ،گروه تلگرام درآمد یک مهندس عمران در کانادا
اسامی وکلای مهاجرت به کانادا
پذیرش تحصیلی،ویزای تحصیلی

مهاجرت به کانادا -آخرین اخبار

مهاجرت به کانادا -برنامه های استانی

ddd