افزایش زمان مهلت ویزای کار پس از تحصیل

افزایش مهلت ویزای کار پس از تحصیل کانادا

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور یکی از راههای ورود به کانادا،زندگی و کار می باشد.دانشجویان بین المللی دانشگاهها و کالج های کانادا پس از فارغ تحصیلی در کانادا می توانند درخواست ویزای کار پس از تحصیل نمایند. متقاضیان ویزای دانشجویی می توانند بعد از اتمام تحصیلات خود برای Post-graduation work permit اقدام کرده و به صورت قانونی در داخل کانادا کار کرده و از این سابقه کار برای افزایش شانس خود جهت کسب اقامت دائم کانادا استفاده کنند.

متقاضیان ویزای تحصیلی کانادا پس از یکسال کار در کانادا می توانند از طریق برنامه های مختلف مهاجرتی کانادا نظیر برنامه مهاجرتی تجربه کانادایی برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نمایند.

افزایش مهلت ویزای کار پس از تحصیل کانادا

افزایش مهلت زمان اقدام برای ویزای کار پس از تحصیل از 90 به 180 روز

مطابق اعلامیه مورخ 14 فوریه 2019 اداره مهاجرت کانادا افرادی واجد شرایط به مدت 180 روزفرصت دارند برای Post-graduation work permit 180 اقدام نمایند. قبلا" این مهلت 90 روزه بود که با افزایش این زمان به متقاضیان واجد شرایط اجازه می دهد که با خیال آسوده تر و با فرصت بیشتری برای PGWP اقدام کنند.

جزئیات بیشتر در خصوص ویزای کار و اقامت بعد ار تحصیل شرایط ویزای کار پس از تحصیل

متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند از طریق برنا مه های مهاجرتی زیر نیز برای مهاجرت و اخذ اقامت این کشوراقدام نمایند.

افزایش فرصت زمان درخواست ویزای کار پس از تحصیل کانادا افزایش فرصت زمان درخواست ویزای کار پس از تحصیل کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق برنامه مهاجرتی مختلف کانادا با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کانال تلگرام مهاجرت به کانادا کانال تلگرام مهاجرت به کانادا از ارسال دعوتنامه نوااسکوشیا،گروه تلگرام برنامه مهاجرتی نوااسکوشیا کانادا
اسامی وکلای مهاجرت به کانادا
پذیرش تحصیلی،ویزای تحصیلی

مهاجرت به کانادا -آخرین اخبار

مهاجرت به کانادا -برنامه های استانی

ddd